loading...
pc
مجتبی نادری بازدید : 9 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

Volleyball Champions 3D 2014 اولین بازی والیبال واقعی برای دیوایس های مبتنی بر اندروید می باشد . جای هیچ شکی نیست که عاشق فیزیک واقع گرایانه این بازی جذاب و فانتزی خواهید شد . با انگشت خود به توپ ضربه بزنید و رقیبان را پشت سر بگذارید . در ابتدا حالت آموزشی بازی را انتخاب کرده و در نهایت به صورت واقعی با بازیکنان بازی کنید . تجربه بسیار خوبی از بازی والیبال را با گوشی اندرویدی خود به همراه داشته باشید . در صورت تمایل می توانید این بازی را به صورت چند نفره و به طور آنلاین نیز انجام دهید . والیبال ساحلی سه بعدی در انتظار شماست .انتخاب حالت های آموزشی مختلف.گرافیک خیلی خوب و جذاب.موتور گرافیکی سه بعدی.انجام بازی به طور آنلاین.

 

Volleyball Champions دانلود بازی قهرمانان والیبال Volleyball Champions 3D 2014 5.5   اندروید

مجتبی نادری بازدید : 14 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

Google Play Store نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی می باشد که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به این فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه از بازی ها و نرم افزار های مجانی گوگل پلی بهره مند شوید!این فروشگاه دارای بیش از ۴۵۰.۰۰۰ برنامه، میلیون ها آهنگ و کتاب و هزاران فیلم می باشد. دریافت نمونه رایگان موسیقی و کتاب، مشاهده رتبه برنامه ها، بررسی و تصاویر یا تماشای تریلر فیلم ها توسط این برنامه امکان پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Play Store v4.8.20 نرم افزار مارکت اندروید Google Play Store 5.1.12 – اندروید

مجتبی نادری بازدید : 54 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

Blumentals%20WeBuilder%2012.3.0.151  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

مجتبی نادری بازدید : 15 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

زغال و گچ همواره یکی از محبوب ترین مواد رسم اشکال بوده اند و این نرم افزار کاربردی به شما امکان می‌دهد تا یک طرح اولیه و طرح نهایی خود را به صورت نقاشی با ذغال یا گچ ایجاد نمایید. این برنامه ترکیبی از ابزارهای طراحی مختلف و متفاوتی می‌باشد که با آن می‌توانید خطوط روشن نازک که انها را بر روی لبه‌های گسترده ای قرار دهید بکشید. همچنین طرح‌های ضخیم و ظریفی را ایجاد کنید. گچ یکی از اولین ابزارهای خلاقانه برای بچه‌هاست که با ان نقاشی بکشند. این وسیله همواره برای طراحی و ایجاد نقشه‌های برزگ در پیاده رو یا کاغذ رنگی ایجاد نمایید. گچ سفید برای برجسته کردن مناطق روشن تصویر بکار می‌رود.

 

AKVIS Charcoal نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

مجتبی نادری بازدید : 21 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

 

burnaware professional رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional v7.8

 

مجتبی نادری بازدید : 37 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox v32.0.3 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.هم اکنون میتوانید نسخه ی مکینتاش راازدانلودها دریافت نمایید.

 

Mozilla Firefox مرورگر Mozilla Firefox v32.0.3  مک

مجتبی نادری بازدید : 34 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

مجله ی Mac Life بزرگترین و معتبرترین مجله ی غیر وابسته به کمپانی  پرآوازه ی اپل است که به طور محسوسی تمام محصولات این کمپانی رو اعم از اپیکیشن ها و دیوایس ها و … را تحت پوشش خود قرار داده و در هر ماه انرا گردآوری میکند و در قالب مجله ی بسیار زیبا و شکیلی ارائه می کند حال با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۵ و معرفی Iphone 6 وIphone 6 Plus و ios 8  این مجله اطلاعات مهمی را در اینباره تحت پوشش خود قرار داده است . هم اکنون میتوانید این مجله را از دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

 

 

password دانلود مجله Mac Life USA – November 2014رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود مجله Mac Life USA – November 2014لینک دانلود – ۲۰ مگابایت | لینک کمکی


Mac%20life%20nov2014 دانلود مجله Mac Life USA – November 2014

 

مجتبی نادری بازدید : 36 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

س از گذشت چندین ماه از زمان برگزاری کنفرانس WWDC سال ۲۰۱۴ و رونمایی از امکانات هیجان‌انگیز OS X Yosemite، بالاخره کاربران مشتاق مک فرصت استفاده از نسخه‌ی عمومی این نسخه از سیستم عامل را به دست آورده‌اند.در حالی که آپدیت سال گذشته Maverick با تاکید بر  بهبود سرعت و بهره‌وری رونمایی و عرضه شد، امسال سیستم‌عامل مشهور دسکتاپ اپل Yosemite با تمرکز بر روی بهبود‌هایی در طراحی و عملکردی شبیه به آنچه در موبایل‌ها وجود دارد معرفی گردید. در واقع اپل سعی داشته با تمرکز بر روی حالت‌های طراحی نیمه شفاف به ظاهر این پلتفرم حالتی مدرن‌تر بدهد و بخش‌هایی نظیر نوتیفیکیشن سنتر و سافاری را بیشتر شبیه به آن چیزی کند که شما در دستگاه‌‌های مجهز به iOS شاهد آن هستید.اپل تلاش می‌کند دو سیستم‌عامل دسکتاپ و موبایل خود را با یکدیگر ادغام کند و هر دو را به یک مفهوم واحد نزدیک کند. نسخه جدید مک OS X Yosemite در پاییز به صورت عمومی عرضه خواهد شد. اما اگر نمی‌توانید تا آن زمان متتظر بمانید، نسخه آزمایشی آن را از دانلودها دریافت کنید و تا زمان انتشار نهایی از آن استفاده کنید.

 

ox yosemite%20dlha سیستم عامل یوزمیت مکینتاش OSX Yosemite v10.10

 

 

مک‌های سازگار با OS X Yosemite:

- iMac: تولید اواسط ۲۰۰۷ یا جدیدتر

- MacBook: مدل آلومینیومی اواخر ۲۰۰۸، مدل‌های تولید اوایل ۲۰۰۹ و مدل‌های جدیدتر

- MacBook Pro: تولید اواسط ۲۰۰۷ و مدل‌های جدیدتر

- MacBook Air: تولید اواخر ۲۰۰۸ و مدل‌های جدیدتر

- Mac Mini: تولید اوایل ۲۰۰۹ و مدل‌های جدیدتر

- Mac Pro: تولید اوایل ۲۰۰۸ و مدل‌های جدیدتر

- Xserve: تولید اوایل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 813